Regulamin Sklepu Internetowego www.savimeble.pl
I Postanowienia wstępne
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki oraz zasady korzystania ze Sklepu Internetowego savimeble.pl oraz sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego savimeble.pl przez “Sklep Meblowy SAVI s.c.” .
- Operatorem Sklepu Internetowego savimeble.pl jest firma Sklep Meblowy SAVI s.c. Marta Tomasik, Zdzisław Szczepański z siedzibą na ul. Grunwaldzkiej 2, 82-300 Elbląg, NIP 5783109542, REGON 281375038.
- Niniejszy Regulamin został sporządzony w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
- Kontakt z Usługodawcą odbywa się poprzez:
a) e-mail:
zamowienia@savimeble.pl
b) telefon: 513 891 531
c) telefon: 798 923 824
d) wiadomość na czat online na sklepie savimeble.pl
II Definicje
- Sklep Internetowy – serwis internetowy w układzie sklepu dostępny pod adresem www.savimeble.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.
- Sprzedawca – Marta Tomasik, Zdzisław Szczepański prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą firmy Sklep Meblowy SAVI s.c wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacja o Działalności Gospodarczej pod adresem ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg.
- Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu.
- Regulamin – niniejszy dokument.
- Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Konto – osobisty panel administracyjno-informacyjny Klienta w Sklepie Internetowym tworzony w wyniku prawidłowej rejestracji, za pomocą którego może składać Zamówienie.
- Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
- Towar – produkt prezentowany i oferowany w Sklepie Internetowym, który można zakupić online; każdy opis Towaru jest dostępny przy prezentowanym produkcie.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
- Cookies – niewielkie pliki tekstowe, zapisywane w celu utrzymania sesji Klienta (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej stronie wpisywać nazwy Klienta i hasła, tworzenia statystyk oglądalności, wyświetlania reklam o treści najbardziej zbliżonej do zainteresowań Klienta oraz tworzenia ankiet internetowych i zabezpieczania ich przed wielokrotnym głosowaniem przez te same osoby. Pliki te nie gromadzą danych osobowych Klienta, mogą być w każdym momencie usunięte przez Klienta.
- Cena – wartość Towaru brutto, umieszczona obok informacji o Towarze. Ceny wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT.
III Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego - Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) komputer z dostępem do Internetu,
b) dostęp do poczty elektronicznej,
c) przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej lub Chrome w wersji 32 lub nowszej,
d) włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript. - Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
b) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
d) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
f) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet. - Wszelkie prawa do Sklepu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
IV Warunki świadczenia usług - Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych usług polegających na:
a) prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym,
b) przeglądaniu informacji zamieszczonych w Sklepie Internetowym,
c) udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom złożenie Zamówienia w Sklepie,
d) zamieszczaniu opinii w Sklepie na temat Towarów. - Usługi świadczone są przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Umowa:
a) o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta,
b) o świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom złożenie Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia,
c) o świadczenie usługi polegającej na zamieszczaniu opinii o Towarach w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą dodania opinii. - Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu Rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
- Warunkiem Rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
V Rejestracja, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług na savimeble.pl - Rejestracja jest bezpłatna i dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji tworzone jest indywidualne Konto Klienta.
- Klient, w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz rejestracyjny.
- Do rejestracji niezbędne jest podanie: aktywnego adresu e-mail, loginu oraz ustawienie hasła.
- W trakcie rejestracji możliwe jest także podanie danych do wysyłki. W przypadku, gdy formularz wypełnia Konsument są to:
a) imię i nazwisko,
b) adres zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto ),
c) numer telefonu. - Jeżeli formularz rejestracyjny wypełnia Przedsiębiorca do wysyłki zakupionych Towarów należy podać:
a) firmę,
b) Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP),
c) adres siedziby (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto ),
d) imię i nazwisko osoby do kontaktu,
e) numer telefonu. - Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeśli:
a) Zakupiony/zamówiony towar nie jest dostępny, wówczas w ciągu 48 godzin od momentu zamówienia sprzedawca informuje klienta o zaistniałej sytuacji drogą e-mailową lub telefoniczną i anuluje zamówienie wraz ze zwrotem ewentualnej wpłaty klienta.
b) cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu,
c) działalność Klienta jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich, - Zakupy bez logowania (bez rejestracji) umożliwiają dokonanie jednorazowej transakcji w Sklepie Internetowym. W trakcie przejścia przez pierwszy krok koszyka należy wybrać opcję zamów „bez rejestracji”. Dokonanie zakupów bez Rejestracji wymaga wypełnienia wszystkich pól w formularzu zamówienia oznaczonych „*”.
VI Sposób porozumiewania się z Klientem - Siedziba Sprzedawcy mieści się na ul. Grunwaldzkiej 2, 82-300 Elbląg.
- Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub także telefonicznie pod numerem 513 891 531 lub 798 923 824 w godz. od 10:00 do 18:00 w dni robocze oraz od 10:00 do 14:00 w soboty.
- Wszelkie reklamacje można składać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@savimeble.pl.
VII Transport Towaru - Każdy zakup będzie potwierdzony wiadomością wysłaną na konto mailowe.
- Cena transportu nie obejmuje wniesienia i montażu dostarczanych produktów do miejsca przeznaczenia
- Wniesienie oraz montaż są osobną usługą, oferowaną przez firmę Sklep Meblowy SAVI s.c.
- Dostarczenie Towaru następuje na koszt Klienta za pośrednictwem wewnętrznego transportu Sklepu Meblowego SAVI s.c., bądź firmy kurierskiej. O kosztach transportu Klient dowiaduje się w momencie składania Zamówienia. Istnieje możliwość odbioru osobistego Towaru w siedzibie firmy.
UWAGA: Firma realizuje zamówienia tylko na terenie Polski. Istnieje możliwość wysyłki towaru za grancie Polski po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu e-mailowym ze sprzedawcą, kwoty oraz czasu realizacji takiego zamówienia - Chwilą wydania Towaru jest moment przekazania towaru Klientowi
VIII Czas realizacji Zamówienia - Wszystkie Towary SAVI Meble są produkowane pod zamówienie Klienta, czas realizacji wynosi od 14 do 28 dni roboczych, ze względów logistycznych termin dostarczenia Towaru może się wydłużyć do maksymalnie 3 dni roboczych
- W przypadku złożenia Zamówienia na Towary nieprodukowane przez firmę Sklep Meblowy SAVI s.c. i aktualnie niedostępne w magazynie Sprzedającego, a znajdujące się w ofercie Sklepu Internetowego termin realizacji może się wydłużyć maksymalnie do 8 tygodni. O powyższym Klient zostanie wcześniej poinformowany.
IX Gwarancja - Na produkty nowe ze Sklepu Internetowego jest udzielana 24 miesięczna gwarancja. Kartę gwarancyjną Klient dostaje w formie elektronicznej bądź przy odbiorze mebli.
X Reklamacje
1.Klient powinien sprawdzić i obejrzeć Towar w momencie odbioru, czy przesyłka nie zawiera uszkodzeń. - W przypadku uszkodzeń Klient w obecności przewoźnika musi spisać protokół reklamacyjny
- Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne powinny zawierać
- imię i nazwisko / firmę,
- numer zamówienia,
- opis niezgodności towaru z umową,
- datę zakupu,
- protokół szkody,
- zdjęcia uszkodzenia,
- Reklamacje można składać mailowo pod adresem: zamowienia@savimeble.pl.
- Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni.
- Wyłączenia z gwarancji:
a) utrata uprawnień gwarancyjnych następuje w przypadkach:
- użytkowania mebla w pobliżu źródeł ciepła (kaloryfery, piecyki, itp.) – min. odległość ustawienia mebla od źródła ciepła to 30 cm,
- zalania mebla wodą lub inną cieczą,
- montaż meble nie zgodnie z załączoną instrukcją,
- użytkowania mebla niezgodnie z przeznaczeniem,
- stwierdzenia prób wykonania naprawy lub poprawek przez osoby nieuprawnione,
- stwierdzenia niewłaściwego wykonania zabiegów czyszczenia i konserwacji lub zabrudzenia wyrobu,
- wszelkich uszkodzeń mechanicznych,
- szkód powstałych w wyniku niewłaściwego przewożenia mebli przez Klientów.
b) za wadę nie zostaną uznane: - nieodpowiedni dobór przez Kupującego kolorystyki mebli (kolory mebli na zdjęciach, mogą nieznacznie różnić się od oferowanych mebli w rzeczywistości) lub błędnego wymierzenia przez Klienta miejsca na meble,
- widoczne promienie rdzeniowe drewna jako jeden z elementów jego budowy anatomicznej,
- zmiany zachodzące naturalnie, podczas przeciętnej eksploatacji mebla,
- właściwości wynikające z rodzaju użytego materiału,
- naturalny zapach wyrobów lakierowanych, który może się utrzymywać do 2 miesięcy od rozpoczęcia użytkowania,
- dopuszczalne różnice w odcieniu elementów drewnianych (drewno jako materiał naturalny posiada zróżnicowane odcienie zależne od jego naturalnych warunków siedliskowych),
- różnice w kolorystyce mebla ze względu na usłojenie drewna,
- zdrowe sęki, które nie są usuwane przy produkcji,
- niewielkie zaprawki ubytków w drewnie (o ile nie odbiegają kolorystycznie od elementu i nie są zastosowane na eksponowanych elementach).
XI Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania
jakiejkolwiek przyczyny. - Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu
Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. - W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane
osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy
ostatniej rzeczy, partii lub części. - W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez
czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w
posiadanie pierwszej z rzeczy. - Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy mailowo na adres savielblag@wp.pl oświadczenie o
odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy
wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu. - Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta. Zwrot pieniędzy odbywa się po weryfikacji otrzymanego towaru od klienta w terminie nie dłuższym niż 10dni roboczych. Bieg terminu rozpoczyna się od dostarczenia produktu.
XII Ochrona danych osobowych
- Sprzedawca zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług.
- Dane osobowe Klienta mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu w szczególności firmom kurierskim w celu dostarczenia Towaru czy operatorom systemów płatności.
- W przypadku zgody Klienta, adres e-mail podany przy subskrypcji newslettera będzie wykorzystywany w celach marketingowych sklepu savimeble.pl; zgoda na subskrypcję może być cofnięta w każdym czasie,
- Baza danych osobowych Klientów podlega ochronie prawnej; dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
XIII Postanowienia końcowe
- Składając Zamówienie, Kupujący akceptuje niniejszy Regulamin w całości.
- Właściciel Sklepu ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu; zmiany Regulaminu nie dotyczą transakcji już dokonanych/w trakcie realizacji.
- Wykorzystane na zdjęciach dekoracje nie są wliczone w cenę mebli i nie są sprzedawane wraz z zakupionym towarem, stanowią one jedynie element ekspozycji.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu internetowego bądź wprowadzania w nich zmian; niniejsze postanowienie nie dotyczy transakcji w trakcie realizacji.
- W razie sporu powstałego w związku z wykonywaniem umowy zawartej na podstawie Regulaminu strony mogą podjąć próbę rozstrzygnięcia go w sposób polubowny działając w dobrej wierze.